23/01/2011

DREAMING...

Image and video hosting by TinyPic copyright: weheartit.com

Sve: Jag drömmer om mycket och mina drömmar växer konstant. Jag gjorde en liten scrapbook om vad jag vill ha för tillfället. Chanel väskan är en dröm av många fashionistas men den är ju själva perfektionen. Sedan drömmer jar t.ex. om dessa miu miu skor, walk-in closet och sommaren. Nu ska jag drömma om att nästa vecka skall gå bra. PUSS.

Fi: Unelmoin monesta asiasta ja unelmani lisääntyvät päivä päivältä. Tein pienen scrapbookin tämän hetkisistä top.4 unelmastani. Siihen kuuluu monen fashionistan unelma laukku, chanel sekä miu miun korkkarit, walk-in closet ja kesä. Hyvää tulevaa viikkoa kaikille! PUSS.

2 comments:

  1. jag drömmer också om en chanel<3 lycka till me tenten! PUSS

    ReplyDelete
  2. Postaisit useammin noit asukuvia, ku noi mitä sul on ollu niin on ollu tosi hienoja! (:

    ReplyDelete