04/03/2011

CHEWING GUM

Image and video hosting by TinyPic
Sve: Köpte hem idag dessa pastillfärgade plagg från h&m. Efter att jag kommit hem från varma Thailand har jag protesterat mot vinterkläder! Hadde idag på mig converse och skinjacka, jag har bestämt mig för att det är vår nu. Kanske om jag matchar denna somriga outfit med svarta strumpbyxor så kan jag använda den redan nu :) Föresten om man köper nu med över 40€ från h&m så får man ett presentkort värd 10€.

Fi: Löysin tänään h&m:stä tämän pastillinvärisen hameen ja paidan. Sen jälkeen kun palasin lämmöstä olen protestoinut talvivaatteita vastaan ja käyttänyt vain conseja ja nahkatakkia. Uggseihin en enään koske! Päätin, että nyt alkoi kevät. Voin ehkä käyttää tätäkin asua jos yhdistän sen mustiin sukkahousuihin :) Muuten jos nyt ostaa yli 40€ hooämmästä niin saa 10€ arvoisen lahjakortin.

2 comments:

  1. E så avunsjuk på din bruna!!!! + snygga pics från resan, tummen upp ;)!

    xx Julie

    ReplyDelete
  2. Tackar, fast jag har typ duschat brunan redan bort :( den fo lika snabbt som den kom...No men snart blir det sommar :)

    ReplyDelete