11/03/2011

Hello paris

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Sve: Min dator har fått virus så har inte därför bloggat, kan ju inte sätta några bilder till bloggen :( Jag hade faktiskt photoshoppat säkert 1 timme på ett inlägg av maxidresses som jag skulle sätta upp men det sket sig nu :( Kanske jag kan iaf lite låna min pojkväns dator.

Här är iaf några bilder från paris resan vi gjorde på sommaren som jag hittade från hans dator.

Fi: Koneessani on virus joten en ole pystynyt bloggaamaan sen takia :( Photoshoppasin viikonloppuna ainakin tunnin yhtä postausta maximekoista mutta nyt en voi ladata sitä koska koneeni on sanonut itsensä irti :( Toiv. voin vielä pelastaa valokuvat ja muut tiedostot! Sillä välin lainaan poikaystäväni konetta.

Löysin hänen koneelta jtn viime kesän pariismatkakuvia.

1 comment:

  1. Voi ei, virus! Eikai sun kuvat katoa? :(

    Vitsi noi kuvat susta on ihania. Erityisesti ensimmäinen! :)

    ReplyDelete