13/04/2011

BOOOOOOOOREDOM

Image and video hosting by TinyPic
tröja/paita: JC, strumpisar/sukkahoust: Lindex, Converse

Sve: Den här bilden är tagen typ ett år bakot. Saknar min lilla lägenhet när jag ser denna bild. Den var alltid full med kläder och roddig men mysig som fan! Idag/imorgon/övermorgon blir det mycket plugg, bläääää. Så jag ska va en nolifer. Tog på morgonen en bild på dagens outfit men jag tror att jag hinner inte lägga upp den idag (har inte kamera med mig och är på biblioteket). Men nu fortsätter jag brainstorma, boooring!!!

Fi: Tämä kuva on otettu noin vuosi sitten vanhassa kämpässäni. Se oli pieni ja vaatteet lojuivat aina siellä sun täällä mutta se oli ensimmäinen kämppäni ja tulen aina pitämään siitä :) Tämä viikko tulee painottumaan paljoti kouluun ja töihin jtn update saattaa olla vähän huono. Otin aamulla päivän asusta kuvan joten se tulee tänne myöhemmin, joko tänään illalla tai huomenna :) Jes mutta jatkan nyt nöröttämistä, talking about booredom!

No comments:

Post a Comment