02/05/2011

10 BILLION PICTURES

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Sve: Min blogg är ganska modebaserad men tänkte göra ett inlägg var ni kan se mina vänner och ett litet titt in i  min vardag. Okej valborg är kanske inte en daglig rutin men ni vet vad jag menar. Vappen var jätte lyckad men som tur är den bara en gång per år! hehee. På lördagen var det fest och middag och på söndag var det picknick som gällde. Det blev inga halare för min del, satte dom på mig men jag såg ut som en idiot så de stannade hemma :D Hoppas alla hade en lika rolig vapp som jag!

Fi: Blogini on muotipainoitteinen enkä juuri muusta kirjoita, ajattelin tehdä poikkeuksen ja näyttää vähän miltä ystäväni ja ns muu elämäni näyttää. Vappu ei tosin ole jokapäiväistä arkea mutta you got my point :p Vappu oli tosi onnistunut mutta onneksi se on vain kerran vuodessa :D Lauantain ohjelmaan kuului juhlimista, lakitusta ja illallinen. Haalarit jäivät minun osalta kotiin, ei vain ole minun juttu. Ystäväni rokkasivat ne päällä paljon tyylikkäämmin kuin minä! :D Eilen olin piknikillä ja tänään on mukava ja väsynyt työpäivä edessä. NICE! Toivottavasti kaikilla oli yhtä onnistunut vappu!

No comments:

Post a Comment