15/05/2011

BLOGGER SUCKS

Shorts/Sortsit: H&M,Skjorta/Paita: H&M, Clutch: Tiger, Skor/Kengät: Bianco

Sve: Har inte kommit in på min blogg på 2 dagar! Skulle sätta denna outfit på min blogg redan på fredagen! Aaaargggh. Hoppas detta inte blir vanligt, i så fall måste jag nog tänka på att flytta bloggen någon annanstans... Men nog om det! Har haft en skön helg och bara tagit det lugnt. Vi bokade flyg till Barcelona idag med min pojkvän så det kommer också bli kul :) Jag skall blogga ännu idag senare (är så glad för att det funkar igen).

Fi: Blogspot ei ole toiminut minulla 2 päivään!! Onko jollain muulla ollut sama ongelma? Todella ärsyttävää, olisin halunnut pistää tämän asukuvan jo perjantaina blogiini :( Toivottavasti näin ei tule käymään jatkossa. Siinä tapauksessa pitää vaihtaa blogi johonkin muuhun kuin bloggeriin. Nojoo mutta toivon mukaan pystyn nyt postailemaan normaaliin tapaan :) Toivottavasti teillä kaikilla on ollut yhtä kiva viikonloppu kuin minulla!! LOVE <3 Photo: me by Sarah

3 comments:

  1. Hade samma problem, de hade raderat 2 inlägg och dom kom tillbaka men alla fina kommentarer försvann :/ Nice outfit! :)

    ReplyDelete
  2. Jep samallain on tökkinyt mullakin!
    aukokonaisuus on tosi kiva! ;)

    ReplyDelete