28/05/2011

A little bit in love in Lykke Li

Sve: Jag har sagt det förut och jag säger det nu: Jag älskar Lykke Li. Jag vet inte vad det är med henne men jag ser enormt upp till tjejen. Hon är en av de där människorna som har mera karisma än den bästa politikern. Jag började lyssna på hennes musik för några år sen och kommer ihåg hur jag älskade hennes sång "Little bit". Hennes nya skiva är enligt mig inte så jätte bra men hur snygg som helst är hon i alla fall!

Fi: Niin kuin ystäväni jo tässä kohtaa tietävät niin olen jo pitkään ihaillut Lykke Litä. Jos minulta kysytään niin hänessä on enemmän karismaa kuin maailman parhaassa politiikossa! Hänen uusi levynsä ei valitettavasti ollut mielestäni liian hyvä, mutta tyylipisteet sen kuin kasvaa!

Photo Collage by me

No comments:

Post a Comment