23/05/2011

Vienna part 1



Sve: Hola! Nu är jag tillbaka från soliga och sköna Wien till en grå och regnig Åbo. Nice. Men så är det ju, nu är det realitycheck och livet går vidare även utan billigt vin och långa partykvällar :p Det var en ganska hardcore resa så jag tror att jag nu behöver några dagar lov från lovet :D:D Jag hade 2 minneskort med mig och nu funkar inte den andra så får bara en liten del av bilderna till datorn, hoppas att jag får det att funka senare! Det är minnekortet med de snyggare bilderna som inte fungerar nu :( Men här har ni några bilder iaf! :) Visar senare vad jag shoppade där borta!

Fi: Huomenta suomi! En yleemsä nuku pitkään mutta jostain syystä tämä reissu ei ollut mikään maailman rentouttavin :D Don't get me wrong, oli todella todella hauskaa mutta nyt pitää palautua hahaha :D Minulla on jo ikävä Pauliinaa ja etenkin halpaa viiniä....ei kai! Pauliina thank's for the trip!! <3 Muistikorttini on jostain syystä lukittu joten sain vain kuvat toiselta kortilta siirrettyä koneelle, toivotaan että saan sen vielä kuntoon! byhyyyy. Näytän myöhemmin mitä shoppasin :)

1 comment:

  1. Totaa toi viimenen kuva, nuori naikkonen ei oo selkeästi nauttinu yhtään alkoholia..Mut hey we want more, tai ainaki mää, muita ei varmaan kiinnostaa niin paljoo meijän jd-herutukset ;)
    Eli picasa babe.

    ReplyDelete