29/08/2011

As the wind blows through your hair



Klänning/Mekko: Ivana Helsinki, Clutch: Tiger of sweden, Skor/Kengät: Marc o polo


Sve: Så här såg jag ut igår på syrrans skribafest. Jag hittade Ivana Helsinkis klänning från Helsingfors när jag var där ett tag sen, and i love it!  Känner mig dessutom lite stolt för att jag hade klackskorna på mig hela dagen. Tror nästan att jag skulle kunna ta en joggtur med dessa klackar, så pass bekväma var de hehehe.

Fi: Pukeuduin eilen siskoni rippijuhliin tähän ihanaan Ivana Helsingin mekkoon. Löysin sen vähän aikaan sitten helsingistä ja se oli nyt ekaa kertaa päällä. Plussaa tietenkin myös, että äitin tarjoilut eivät jääneet ruokapöydälle liian tiukan mekon takia ;)

8 comments:

  1. Ihana!!Tosi nättinä oot edustanut :)

    Ulla,joka ei todellakaan edustanut sunnuntaina XD

    ReplyDelete
  2. Siis aivan IHANA mekko! Unelma! t. annan poikaystävän sisko. :)

    ReplyDelete
  3. darling hur får du lodräta bilder så där breda? tell me your secret. Jag vill också.. PUSS
    ps härlig barca bränna hun<3

    ReplyDelete
  4. hur lockar du ditt hår ?:)

    ReplyDelete
  5. så jäkla snyggt!!!

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    ReplyDelete