17/11/2011

HEJ BLOGGEN!!




Sve: Sakta men säkert börjar jag bli frisk igen. Jag har haft feber, har inte fått mat i mig, mina läppar är torra som Sahara och det har gjort sjukt ont att prata. Jeeeej på våren opererar man en annan tand bort. Happy times!! :D Men hur som havar så är allting för tillfället okej. ÅÅÅÅÅ vad det är härligt att äntligen börja träna igen

Fick just ett meddelande av min bästa kompis att hon kommer tillbaka till Finland (efter ett hon spenderat ett år i Wien) om 3 veckor. Vad säger jag till det?! WOOP WOOP! Är sååååååååååå happy tjej :)

1. Vi i Stockholm 2. DBTL (2010) 3. Vi i Bangkok 4. Vi i Wien

Fi: Vihdoinkin tää tyttö alkaa parantumaan. Mulla on ollut kuumetta, kurkku ja huulet olleet kuivat kuin Sahara enkä ole pystynyt syömään 3 päivään. En malta odottaa seuraavan viisurin poistoa <3 Jes mutta kyllä tämä tästä ja aion mennä tänään lenkillekkin. Eilen kävin väkisin salilla koska pää oli hajota, mutta ei siitä oikeen tullut mitään... Jes mutta eiköhän tä tästä :)

Sain kuulla ihania uutisia tänään. Paras ystäväni tulee takaisin suomeen 3 viikon päästä. Minä sanon siihen BILEEEEET!!!!

1. Tukholma 2. Dbtl (2010) 3. Bangkok 4. Wien

1 comment:

  1. AAAAWWW <3 You made my day! Tasan kolme viikoa ni oon siellä, jeeeij.
    Ps. mikset laittanu thaikuist elefantti-ajelust kuvaa :O

    Pps. Tonne tulee viel monta uutta matkakuvaa ku lähetää kiertelee maailmaa

    ReplyDelete