06/11/2011

low quality warning

Jacka/Takki: Carlings, Halsduk/Kaulahuivi: Selected femme, Byxor/Housut: Zara, Skor/Kengät: Nilson, Väska/Laukku: Marc by Marc Jacobs
Sve: Som jag sa så blev det typ inga foton med min systemkamera (vilket betyder ingen dagens från Stockholm). Men den här dåliga i-phone bilden som jag tog när jag väntade utanför provkabinet får duga. Och nej, Acne påsen är inte min buhuuuu :(

Fi: Kuten jo sanoin, niin kamerani kanssa ei juuri tullut otettua kuvia (eli ei päivän asua Tukholmasta) mutta muistin, että otin tämän kuvan kun odotin sovituskopin edessä. Kelvatkoon. Ja btw Acnen pussi ei valitettavasti ole minun :(

3 comments:

  1. Sun uudet hiusket on iihanat! ja noi alemman postauksen vaatteet mitä shoppailit on kans :--)

    ReplyDelete
  2. hei piristävä kommentti, kiitos :) ja sen avulla löysin tänne sun blogiin, jota jään ehdottomasti seuraamaan! sait juuri uuden lukijan, sen verran mielenkiintoiselta vaikuttaa ;)

    ReplyDelete