15/01/2012

Spackel - Pakkelia


1.Lumene - Matt makeup 2. Isadora - Wigwam 3.Chanel - Sun powder 4. MAC eye shadow - amber lights 5.ACO - soft red lip balm 6. H&M blusher - Sweet rose 7. Lumene - Eyebrow control


Sve: Tänkte göra ett inlägg där jag visar vad för smink jag använder till vardags. Ögonskuggan använder jag dock inte varje dag. Berättar inte desto mera om hur jag sminkar mig steg för steg men fråga gärna om det är något ni undrar angående produkterna eller vad som helst :)

Fi: Ajattelin tehdä vähän erilaisen postauksen ja näyttää mitä meikkejä käytän tällä hetkellä. Luomiväriä en käytä joka päivä mutta se on tosi kiva! :) En sen tarkemmin kirjoita miten meikkaan tai kerro tuotteista, mutta saa kysyä jos jotain tulee mieleen :)

2 comments:

  1. Tä oli kiva!:) Omalle iholleni toi Lumenen Matt makeup ei oo kyl sopivaa :/

    Mut semmonen kysymys tuli mieleen (ei liity postaukseen), et miten teet tollasen "liikkuvan kuvan"? Eli niinku tuol ulkoasussakin vasemmassa reunassa näkyy: kaks kuvaa näkyvis vuorotellen? :) Ois kiva tietää!

    ReplyDelete
  2. toi meikkivoide on parasta, itekin käyttänyt sitä niin kauan kun koko sarja ollut olemassa :)

    ReplyDelete