13/10/2012

Åbo

Sve: Hallojja!  Befinner mig just nu i lilla Åbo. Roligt att se pojkvännen, kompisar och familjen! Mitt liv i Stockholm är ganska hektiskt så det är roligt att lugna ner sig lite här i Finland. Jag skall se till att fota dagens outfit bilder när jag bara ser min personliga fotograf a.k.a lilla syster :D

ps: Bilderna är från min och Annas fest från våran Stockholms lägenhet

Fi: Hejjjsan! Olen tällä hetkellä visiitillä pikku Turussa. Hauskaa nähdä poikaystävä, ystävät ja perhe pitkästä aikaa! Elämäni Tukholmassa on niin kiireistä, että tekee ihan hyvää tulla tänne vähän rauhoittumaan. Lupaan ottaa asukuvaa, kunhan vain nään henkilökohtaisen valokuvajani a.k.a pikkusiskoni hahah. 

ps: postauksen kuvat ovat minun ja annan järkkäämistä bileistä meidän Tukholman kämpässä

No comments:

Post a Comment