10/11/2012

All that glitter is silver


Sve: I denna underbara sak dansade jag hela natten. Konstigt att jag haft på mig två olika glitterkjolar denna vecka fast jag brukar gilla biker-jackor, slitna boots och svart. En pojkflicka som jag tyckte glitter var lite väl girly för min smak, men svarta boots och en skinnväst fick lite mera attitude i det hela. Kjolen kommer från Gina Tricot om någon undrar.

Fi: Tässä ihanassa asiassa tanssin eilen läpi yön. Hassua, että jo toinen glitterihame viikossa, vaikka yleensä vannon biker-takin, kuluneiden bootsien ja mustan värin nimeen. Yhdistin hameeseen nahkaliivin ja mustat nilkkurit jotta tälläinen poikatyttö sai glitterihameeseen enemmän asennetta. Hame tulee Gina Tricosta ja on uusi, joten kipi kapi ostoksille jos mielyttää silmää. Later loves <3

No comments:

Post a Comment