22/11/2012

Hairstyling products


Leave-in conditioner: Björn Axen, Salt water spray: Björn Axen, Dry Shampoo: Batiste, Heat protection: Schwarzkopf, Hair oil: Redken
Sve: Här är de hårprodukter jag använder just nu. Värmeskydd  använder jag alltid innan jag fönar håret och leave in conditioner är bra efter att man tvättat håret. När jag vill ha lite rufs i frisyren sprayar jag salt water spray från Björn Axen i det. Jag rekommenderar alla produkter som syns på bilden.

ps: shit vad mitt hår har växt, men inte tillräckligt...Har ni tips på hur man får håret växa snabbare?

Fi: Tässä on hiustuotteet joita käytän tällä hetkellä. Käytän lämpösuojaa aina ennen föönausta ja hiuksiinjätettävää hoitoainetta käytän hiustenpesun jälkeen. Kun tahdon hiuksiini enemmän tuuheutta suihkutan Björn Axenin suolavesi sprayta. Suosittelen kaikkia kuvassa olevia tuotteita :--)

 ps: hitto, että hiukseni ovat kasvaneet! Mutta eivät vielä riittävästi... Onko teillä vinkkejä miten hiukset kasvaisivat nopeammin?


1 comment: