08/11/2012

Smells like Leather


Sve: Det doftar skinn i mitt rum. Beror säkert på att min nya skinnväst från Zara hänger på klädkroken. Den är just sådär perfekt oversize och den är så attans mjuk! Har kikat på denna en lång tid men har struntat i att köpa den eftersom den varit så pass dyr. Men nuså – nu är den min. Men nu är det sängen som gäller, gonatt  finisar<3<3

Fi: Huoneessani tuoksuu nahka. Johtuu varmaan uudesta Zaran nahkaliivistäni... Se on just eikä melkeen täydellisen oversize ja nahka on maailman pehmeintä! The-most-perfect-piece <3 Olen himoinnut kyseistä vaatekappaletta jo jonkin aikaa mutta en ole raaskinut ostaa sitä. Olin kuitenkin myyty siinä kohtaa kun Martina sanoi, että lapseni voivat sitten periä sen minulta. Käytännössä siis tein tänään sijoituksen. Juu-uuu. Ei muuta kuin hyvää yötä mun osalta! Love <3

4 comments:

  1. siisti! ihan sun näköinen. Toivottavasti pistät sitten asuja tänne, missä sulla on tuo päällä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo kyllä sellaisia asuja on luvassa! Toi liivi on mun uusi BF, ollaan erottamattomia ;)

      Delete
  2. Mulla on toi, ja se on ihan paras. Odotan kanssa asuja,eli että miten yhdistelet tota:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee jee! :--) Mulla on jo paljon ideoita minkä kaa aion tuota käyttää, so stay tuned ;D

      Delete