08/01/2013

larakoo.tumblr.com


Fi: Olen vihdoinkin hommannut tumblerin. Jos pidätte blogistani niin käykää ihmeessä kurkkaamassa tuollakin :) Ajatuksena on lähinnä postata tuonne kauniita kuvia ja asioita jotka inspiroivat minua. Tulen kyllä todennäköisesti rebloggaamaan myös kuvia tuolta tänne larakoo blogiini, ihan vaan senkin takia, että lähteiden linkkaaminen tulee helpommaksi. Hauskaa tiistai-iltaa kaikille <3

Sve: Hej! Äntligen har jag blivit med tumblr. Tycker att ni som gillar min blogg borde kolla in där också :) Där kommer jag ladda upp vackra bilder och helt enkelt allting som inspirerar mig. Kommer antagligen också att reblogga bilder från min tumblr hit till larakoo bloggen, blir lättare då att hänvisa till källor osv. Puss på er finisar <3

MY TUMBLR ACCOUNT (PUSH HERE) 

No comments:

Post a Comment