25/02/2013

metallic nails




Fi: Olen saanut niin täällä blogissa kuin livenäkin kysymyksiä mitä kynsilakkaa minulla on. Näissä kuvissa minulla on Gina Tricosta ostetut pronssiset tekokynnet. Ne oli tosi helppo laittaa päälle, liima oli nimittäin jo valmiina kynsissä. Itse en ikinä käytä tekokynsiä koska omat kynnet kasvavat kuin rikkaruoho, mutta nämä oli mielestäni vain liian coolit! Aika epäkäytännölliset kyllä, napitin nuo päällä yhtä paitaa varmaan 5min :D Hinta taisi olla 4,95€ ja Turun ginasta löytyi ainakin myös sinisenä noita samoja kynsiä. Suosittelen!

Sve: Har fått både här på bloggen och IRL frågor vad det är för nagellack jag använder. På dessa bilder har jag alltså lösnaglar från gina tricot. Visst är de coola? De var jätte lätt att applicera eftersom limmet redan satt fast på naglarna. Väldigt opraktiska dock, tror jag knäppte fast en tröja i 5min :D Men kanske jag inte bara är van vid lösnaglar. Om jag minst rätt så kostade de 4,95€ och fanns också som blåa. 

5 comments:

  1. Wau, niin mahtavat kynnet! :D Mä en varmaan osaisi käyttää tollasia..

    ReplyDelete
  2. ostin kanssa noi kynnet jo monta kuukautta sitten mutta en oo vielä kokeillut, hyvältä näyttää! mulla on myös toi sama kultanen kännykuori, turkulaisilla on vissiin hyvä maku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh tai sitten meidän turkulaisten tyylistä voi olla montaa mieltä (sisäänlukien oman tyylini) heheh ;)

      Delete