22/05/2013




Fi: En ole koskaan saanut aikaiseksi hankkia Jeffrey Campbellin kenkiä koska olen aina ajatellut, että ne ovat hiukan ”last season”. Minusta JC:n Lita malli on super hieno, mutta olen ehkä sitä mieltä, että se olisi pitänyt ostaa silloin  3 vuotta sitten kun ne olivat ajankohtaisemmat (älkää käsittäkö väärin, ne ovat minusta silti trendikkäät kengät) :D Ehkä päädyn johonkin muuhun Campbellin malliin tai ehkä ostan glitteriset Litat mustan perusmallin sijaan? Tiedän, että kaverillani Sarahlla on glitteriset Litat ja ne ovat tosi mageet! Mitä mieltä olette, mikä malli on hienoin? Täällä sitä vaan haaveillaan kengistä, vaikka pitäisi lukea vaikeaan tenttiin, haha. Nyt kirja käteen! Later <3 

Sve: Det har aldrig blivit av att jag köpt ett par Jeffrey Campbells eftersom jag alltid tänkt att ”äsch det är so last season”. Jag tycker att JC:s Litas är hur fina som helst men jag borde kanske ha köpt dem 3 år sen känns det som (förstå mig inte nu fel, tycker ändå att de är super snygga) :D Men kanske det blir någon annan Campbells modell istället, eller kanske ett par glittriga litas istället för de svarta som man ser mest av? Vet att min vän Sarah har ett par glittriga och till sommaren skulle dom vara ganska coola =) Vad tyckern ni? Vilken modell skulle passa mig bäst? Jag borde faktiskt plugga till tent men här sitter jag i min lilla lägenhet och drömmer om nya skor, haha. Nej, nu måste jag räkna lite matte! Hörs senare <3 


3 comments:

  1. Onhan ne vähän last season kyllä, varsinkin kun niitä alkaa olla kaikkien jaloissa! :) Musta tuntuu että Litahulluus on tullut kuitenkin vasta nyt kunnolla Suomeen, kun jokainen verkkokauppa myy niitä :D Olen samaa mieltä myös siitä, että ne on trendikkäät vieläkin, mut mun on pakko myöntää, että ne on mun mielestä ainoat helposti käveltävät, kätevät ja kauniit kengät. Litan muoto on mulle jo niin klassinen, että se on jotenkin must have :D

    ReplyDelete
  2. Jooo shoppa loss hun<3 å fikus med dig e allti kul<3

    ReplyDelete