01/06/2013

Fi: Tilasin nellystä maanantaina tämän Fanny Lyckmanin Estrauderille suunnitteleman clutch-laukun. Tykkään kovasti, mutta nyt pitää miettiä tarkkaan mitä laukun sisälle laittaa =D Asioita miksi kyseinen laukku oli pakko saada: 1) enään ei tarvitse penkoa 5min avaimia laukusta 2) ei tarvitse pelätä taskuvarkaita (koska nyt kaikki näkee, että laukussani ei ole mitään arvokasta =D) 3) ei haittaa vaikka kesäsade iskee, koska tämähän pitää sadetta! Löydät laukun täältä (KLICK).


Sve: Beställde denna Fanny Lyckman for Estradeur clutch i början av veckan från nelly. Tycker den är himla fin, men nu måste jag dock fundera vad jag slänger i väskan före jag går ut :D Orsaken varför jag måste få väskan: 1) behöver inte gräva 5min i väskan för att hitta nycklarna 2) kommer inte bli attackerad av ficktjuvar (eftersom nu ser alla att jag inte bär på något värdefullt) 3) det gör ingenting fast det börjar regna. Du hittar väskan här (KLICK). 

2 comments:

  1. den är så fin, har dreglat efter den i en lång tid, kanske man bara borde ta och beställa :D

    ReplyDelete
  2. Mulla sama laukku ja se on aivan mahtava!!

    XX

    MI MI MENDINE

    ReplyDelete