14/07/2013

buffalo blues


Hat: H&M (similar here)
Kimono: Thrifted (similar here)
Crop top: Gina Tricot
Shorts: Vintage levis + DIY (similar here)
Clutch: H&M (old)
Glass ring: YSL 
Silver ring: Kalevala
Love rings: Gina Tricot

Fi: Tuntuu hyvältä lopettaa tämä viikko asupostaukseen, joten Pauliina auttoi minua kuvaamisessa tänään. Kuvaussessio loppui kyllä lyhyeen koska turkulaiset raksamiehet häätivät meidät pois ”yksityisalueelta jossa on valvontakamerat” hahaah :D Mutta yolo! Kuvissa näkyvä asukokonaisuus on oikeastaan eilisen illan lookki, mutta tykkäsin siitä niin paljon joten kuvasin sen blogiin tänään. Tuo clutch on ikivanha ja meinasin viedä sen kirpparille myyntiin, mutta onneksi en luopunut siitä vielä =) Loppuillan aion koomailla koneen äärellä ja huomenna onkin sitten taas aikaa hankkia ahkeruuspisteitä. Hauskaa loppuiltaa sinnekkin <3


Sve: Det känns bra att avsluta denna vecka med ett outfit-inlägg eftersom jag inte hunnit fota så mycket denna vecka. Pauliina och jag har chillat ikväll och hon var snäll och fotade dagens. Dock så han vi inte med så många bilder före några oartiga gubbar kom och gnälla att vi fotat på ”ett privatställe med övervakningskameran” haha =D Living on the edge! Outfiten är egentligen något jag hade på mig igår kväll men tyckte så mycket om klädseln att ville fota den hit =) Vill ännu önska er en härlig söndagskväll, själv kommer jag bara mysa framför datorn och vara världens lataste. 

2 comments:

  1. oi vitsi tykkään tästä asusta kovin!! varsinkin toi toppi, ihana=)

    ReplyDelete