24/07/2013

#OOTD part 2





Beanie: Carlings
Oversized knit: Acne (similar here)
Shoes: H&M
Bag: Alexander Wang (other color here)

Fi: Eilen oli aika syksyinen sää joten laitoin päälleni pitkästä aikaa ison acnen neuleeni. Kävin muuten eilen aamulla ennen töitä salilla ja unohdin ripsarin kotiin. Ei siinä mitään koska ajattelin, että lounasseurueellani Lotalla tai Annalla varmasti olisi ripsaria lainata. Ei ollut. Ei se mitään, koska näin vielä Martinan nopeasti sen jälkeen. Ei muuten ollut hänelläkään ripsiväriä mukana. No sitten menin töihin eikä kenelläkään hennesinkään tytöillä ollut meikkipusseja laukuissaan =D Kompensoin sitten meikittömät silmäni tummilla huulilla. Tänään sää on huomattavasti parempi joten laitan päälleni zaran shortsit ja peplum topin (ja sitä hiton ripsiväriä) , katsotaan saanko kuvattua päivän asua =)


Sve: Det var så pass kallt igår att hade på mig en varm oversize tröja från acne. Var förresten igår bitti på gym och glömde min mascara hem. Men inga problem eftersom jag hade lunchdate med Lotta och Anna och tänkte att jag kunde låna av dem. Tyvärr hade flickorna inte smink med sig men som tur skulle jag ännu se Martina snabbt. Överraskande nog så hade inte hon heller mascara med sig. När jag äntligen var på jobb så hade inte någon av mina jobbkompisar heller smink med sig, så typiskt =D Men jag målade mörka läppar istället för markerade ögon :p Idag är det mycket varmare än igår så har på mig shorts från Zara och ett peplum-linne (och mascara för hela slanten =D) . Skall försöka få någon att fota dagens senare =) 

No comments:

Post a Comment