11/08/2013

Computer




Fi: Moikka murut! Allekirjoittaneen tietokone on mennyt rikki (APUA, APUA, APUA!)  joten en ole pystynyt bloggailemaan pariin päivään. Perjantai oli muutenkin aikamoinen epäonnenpäivä, rikoin kahden tunnin sisällä tietokoneen, i-phonen laturin ja tiputin maahan hajuveden ja posliiniastian. Ja jep jep – nekin menivät rikki =D Hyvä minä! Lähden huomenna Lontooseen, mutta ostan uuden tietokoneen heti palattuani Turkuun=) Toivottavasti saan kaikki valokuvat vielä pelastettua vanhalta koneelta (tai siis Isä saa), varmuuskopio löytyy nimittäin vaan about 20% kuvistani :S

Ps: Olen tehnyt monta ajastettua postausta joten käykää tällää kurkkaamassa ihan tavalliseen tapaan =) Lupaan sitten viikonlopuksi juttua Lontoon-matkasta.

Sve: Hejsan! Min dator har gått sönder så har därför inte kunnat blogga på några dagar. Jag som hade så mycket roligt att blogga om =D Jag hade sån otur på fredagen, jag söndrade inom en timme min dator, i-phone laddaren och tappade i golvet en parfym och en porslinskål. GO ME! Skall spendera nästa vecka i London men kommer att köpa en ny dator så fort jag är tillbaka i Åbo. Jag hoppas bara på att jag kan rädda bilderna från min gamla datski :S


Ps: har gjort flera tidsinställda inlägg, så det är bara att kika in här som vanligt =) På veckoslutet blir det bloggning om Londonresan sedan. 

1 comment:

  1. ihanaa reissua! aa oon niin kade oon halunnut lontooseen niiin pitkään myös. hihi ota paljon kuvia niin voin mäkin kaupunkia fiilistellä tätä kautta sitten;)

    ReplyDelete