01/08/2013

More is More


Fi: Neea sai eilen taiteellisen modensa päälle kun otti sormuksestani nämä kuvat. Välillä more is more ja hyvä niin. Olenkin käyttänyt pelkistettyjä hopeasormuksia liian monta viikkoa putkeen, vaikka kyllähän minä niistäkin pidän. Tänään on luvassa muuttopäivä, fiilikset ovat samaan aikaan jee jee ja buu buu. Toivottakaa mulle tsemppiä etten riko kaikkia laatikoita missä on astioita ja muuta särkyvää hehe. Pitää vielä keksiä kenen selkään toi pesukone teipataan =D

ps: Tänään en ota päivän asusta kuvaa. Ette halua nähdä minun muuta-koko-omaisuus-verkkareissa-asua.

Sve: Neea fick sin artsy mode on igår och tog dessa bilder på min fina ring. Ibland är more is more det bästa valet. Tycker faktiskt jag använt alldeles för mycket enkla silversmycken de senaste veckorna, även fast det också är fint. Idag flyttar jag så det kommer bli på samma gång en jobbig men också rolig dag. Önska mig lycka till att inte söndra alla paket med glas och fat, hehe. Nu borde jag hitta på vem som får tvättmaskinen tejpad på ryggen =D 

 ps: Ingen dagens idag. Ni vill inte se min flytta-hela-egendomen-i-verrare-klädsel.

1 comment: