16/09/2013

Eye makeup

Fi: Paketteja on aina kiva saada ja varsinkin kuin sisältö on näin kiva! Hain postista tänään jo kauan odottamani & other storiesin tilauksen. Tällä kertaa boksista löytyi kaksi erilaista ripsiväriä (tuuhettava ja pidentävä) sekä eyelineri. Sain ystävältä vinkin, että jos käyttää kahta erilaista ripsiväriä samaan aikaan, tulee ripsistä näyttävämmät. Innostun helposti tällaisista vinkeistä ja kokeilen mielelläni uusia juttuja, yleensä kuitenkin minulla on niin kiire meikatessa, että huitaisen silmiin ainoastaan vähän ripsaria ja poskipunaa poskille.  


Sve: Det är alltid kul att få paket och speciellt då innehållet är såhär roligt! Min beställning från & other stories kom hem idag, så jag lääängtat! Paketets innehåll var två olika mascaran (volym och curling) samt en eyeliner. Fick tips att man får snygga ögon då man använder sig av två olika mascaran så ville prova på det. Tycker det är roligt när man får nya sminktips men helt ärligt sagt så brukar jag alltid sminka mig i typ 5min, eftersom jag alltid har så bråttom, då blir det bara lite mascara och rouge på kinderna. 

No comments:

Post a Comment