02/09/2013

HAIR


 pics via fuckyeah-hair

Fi: Eksyin tähän tumbleriin tänään ja katsoin varmaan tunnin putkeen blogin kuvia, niin kauan kunnes tuli paha olo kaikesta skrollaamisesta :D Haluaisin kovasti tehdä jotain uutta hiuksilleni, mutta mitä? Haluaisin totaalisen make-overin, mutta toisaalta tuttu ja turvallinen olisi varman päälle... Löytyykö teiltä ideoita?

Sve: Tittade på bilder i denna tumblr säkert i en timme idag, så länge tills det började svida i ögonen :D Skulle så gärna ville göra något nytt med mitt hår...men vad? Det skulle vara ett säkert val att köra på blont men är så uttråkad i det... Vill ha en make-over, har ni några idéer?

6 comments:

  1. Vikan kollaasin kaks alinta oikeenpuolimmaista kuvaa, ahh <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä niin himoitsen tuollaista tukkaa, harmi vaan, että kasvot pysyy samana vaikka kampaajalle näyttäisikin "tolta mäh halun näyttää" :D

      Delete
  2. Mulla oli sama inspiraation puute hiusten suhteen juuri pari viikkoa sitten. Aina se iskee syksyisin kun kesällä ei jaksa edes miettiä kampausta mut ilmojen viiletessä rupee kaipaamaan piristystä. Mutta tänä syksyllä ei tarvinnut kauaa mietiskellä kun törmäsin tähän kuvaan: http://cdna.tid.al/d747e15cd9044fe05170ef0b1eeb0996f99d4009_600.jpg
    Kampaajalle ja NAPS! En vois olla tyytyväisempi! Otsatukka tekee hiukset jotenkin heti paljon mielenkiintoisemman näköseksi ja pukeutumisestakin tulee jotenkin hauskempaa! Suosittelen! Vaikka siinä onkin aikamoinen poiskasvattaminen kun sen aika tulee..

    Iloa alkusyksyyn!

    - Kaisa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä oon kans miettinyt otsista, tuntuu vaan jotenkin pelottavalta se takaisin kasvattaminen... Toisaalta - hiukset ne vaan on! Ihanaa syksyä sullekin Kaisa <3

      Delete
  3. Sulla oli joskus tosi kiva polkka, tai pitkä polkka! ja mietin, että sulle kyl vois sopii jonkin sortin ruskeet hiukset? Mulla ittelläni on just hiuskriisi. En tiedä että kasvatanko, vai leikkaanko takas polkan ja otsiksen? VAIKEETA :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis ihan sairaan VAIKEETA, feeling you =) Mulla on nyt just ärsyttävät hiukset, ne ei oo pitkät eikä lyhyeet. Sitä pitkää polkkaa oon kyllä vähän suunnitellut =) Ja miksei tummat?!

      Delete