10/12/2013

My New Year's Eve look - check!

Find the jumpsuite here (KLICK) 

Fi: Vuosi vaihtuu minun osaltani tänä vuonna Kööpenhaminassa. Olemme menossa bileisiin jonka teemana on "Golden Gals and Classy Pals", eli jotain kultaista pitäisi laittaa päälle. Valehtelisin jos sanoisin pitäväni juhlavaatteista. Aina kun on jotkut juhlat tulossa, stressaan sitä, että pitäisi taas laittaa jokin hieno mekko ja korkeat korot =D Kun menen ulos panostan enemmän yksityiskohtiin kuten korollisiin bootseihin, isoihin koruihin ja punaisiin huuliin. Löysin kuitenkin onneksi tämän kultaisen playsuitin ja se tulee sopivaan täydellisesti UV-viettoon. All that glitters is really god!

Sve: I år kommer jag fira nyåret i Köpenhamn. Vi ska på en hemmafest med temat "Golden Gals and Classy Pals”, alla flickor kommer alltså klä sig i guld. Helt ärligt sagt så är jag inte tjejen som tycker om partyklänningar och massa glitter hit och dit. När jag går ut brukar jag fokusera mera på detaljerna, kör hellre på höga stövlar, stora smycken och röda läppar istället för party kläder. Som tur hittade jag ändå en guldig jumpsuit som jag tycker är himla snygg! Några partyplagg borde man väl äga ;) All that glitter is really gold!  

No comments:

Post a Comment