04/12/2013

Pink is the new Black





coat: asos, Knit: Gina Tricot, Jeans: Gina Tricot, Sunglasses: Ray Ban, Bag: Fanny Lyckman for Estradeur, Ring: YSL

Fi: Tiedän, että gloss fashionin blogini ei päivittynyt kaikille ja se ei ilmeisesti toiminut blogilistalla ja bloggerissa ollenkaan? Tämän takia ajattelin näyttää teille aina välillä asuja kuluneelta ajalta, joita en ole tähän vanhaan blogiin postaillut. Osa teistä on siis jo nähnyt näitä kuvia, mutta pieni throwback Thursday ei varmaankaan ole pahitteeksi =)


Sve: Har hört av många, att mina inlägg på gloss aldrig uppdaterades på blogilista och blogger, därför har ni säkert missat en del av mina senaste outfits som jag lagt upp på gloss fashion. Jag tänkte därför visa er här på blogspot alltid då och då outfits jag bara visat på gloss. En del av er har ju redan sätt dessa bilder, men en liten throwback Thursday skadar väl ingen =) 

1 comment: