02/12/2013

Poissa hyvä, kotona paras.

Moikka muruset ja vanha blogini!  Olen blogannut Gloss Fashionin puolella nyt reilun kuukauden ja nyt tuli vaan sellainen fiilis, että haluan jatkaa tässä vanhassa bloggerin blogissani. . Kävijämääräni nousivat ja Glossilta olisi luultavasti tullut paremmat tulot, mutta ne asiat eivät ole minulle tärkeitä. Blogi on minulle rakas harrastus ja teen sitä ainoastaan sen takia, että tykkään siitä (se on tietenkin aina plussaa jos muutkin tykkää siitä mitä teen). Tämä saattaa kuulostaa tyhmältä mutta, uusi blogini vei minulta jostain kumman syystä taiteellisen vapauden vaikka minulle ei mitään rajoituksia asetettukaan. Anteeksi, että pompotan teitä blogista toiseen ja kiitos, että jaksatte käydä täällä joka päivä! Let's do this! Oletteko te vielä mukana? =) 

ps: Takaisin muuton yhteydessä Noora teki minulle vähän uutta ulkonäköä blogiin. Mä ainakin tykkään! =) 

No comments:

Post a Comment