05/12/2013

Stella McCARTNEY or Ebay?

White boots here (klick) / Black boots here (klick)

Fi: Olen täällä bloginkin puolella ehtinyt jo muutamaan otteeseen hehkuttamaan Stella McCARTNEYS unelmakenkiä. Minulle on syntynyt niihin pahemman sortin pakkomielle, joten tein mitä aina teen kun kuolaan luksusbrändien perään – yritän etsiä kiinalaisen halpisversion googlen uumenista =D Tällä kertaa googlettaminen oli aikaa vievää puhaa. Kaikissa kopioissa oli joko liian matalat korot, ruma vetoketju, liian korkea hinta, epäilyttävä myyjä tai muuten vain huono malli. Monen tunnin etsimisen jälkeen löysin kuitenkin ebaysta kaksi varteenotettavaa yksilöä jotka klikkasin kotiin. Ebayssa on tosin surkeaa se, että pakettia pitää pahimmassa tapauksessa odottaa yli kuukauden!

ps: Jos et luota ebayn myyjiin niin hyvät kopiot löytyvät myös täältä ja täältä (tosin hiukan kalliimpaan hintaan kuin ebaysta ostettuna).

Sve: Har redan hypat Stella McCARTNEYS drömskor här på bloggen några gånger men nu så måste jag erkänna att jag blivit helt besatt av skorna! Jag gjorde något jag alltid gör då jag dreglar över dyra plagg – googlar fram en billig kinesisk kopia =D  Denna gång tog det en eeeeevighet att hitta en fin variant. Alla kopior hade typ för liten klack, ful dragkedja, opålitlig försäljare eller annars bara en ful modell. Sist och slutligen tycker jag att jag hittade två par riktigt snygga fake Stella McCartneys’ från ebay, eller vad säger ni? Det tråkiga med ebay är dock att det kan ta i värsta fall över en månad för skorna att anlända… Längtar!


ps: Om du inte vågar beställa från ebay så finns det även några fina kopior här och här (de är dock lite dyrare än de från ebay) 

No comments:

Post a Comment