13/03/2014

Pink on Pink



Blazer: & Other Stories (here), Trousers: & Other Stories (here), Top: H&M Trend, Watch: Nixon, Shoes: ALDO

Fi: Eilisen lookkia asupostauksen merkeissä. Tänään hattaranvärinen asu vaihtuukin karkkimaiseen lakuun, eli black on black it is. Olen tänään (ja huomenna) kauppakeskus myllyssä Tunne!-kiertueella höpöttämässä muodista, trendeistä ja bloggaamisesta joten tulkaa sinne kaikki moikkaamaan! :--) Eka "haastattelu" taitaa alkaa 14.00 aikoihin. Toivottavasti nähdään siellä!

ps: Toi mun tukka on ihan katastrofi :D Onneksi Sirkku pistää letin taas esittelykelpoiseksi ensi viikolla!

Sve: Här har ni gårdagens look, lite annorlunda outfit än vad jag brukar ha visst? Idag kommer den rosa bytas ut till black on black fo sho! Är förresten idag (och imorgon) i Köpcenter Mylly och pratar mode,trender och bloggande. Om du vill komma och lyssna/ säga hej till mig så bär det av klockan 14.00 om jag kommer rätt ihåg =) Det skulle vara jätte roligt att se er! 

5 comments:

  1. Vauvau ihana asu! Oon rakastunut pinkkiin näin kevään tullen! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti Heta <3<3 Mäkin oon ihan innoissani kaikista pastellin sävyistä nyt kun oon käyttänyt 90% vain mustaa :D

      Delete
  2. I found interesting the combination of colours! This bold pinky much your skin!)

    ReplyDelete