13/04/2014

Alexander Wang x H&M



Fi: Ei ollut kaukana, että olisin tukehtunut tänään aamulla omenanpalaan, kun näin ystäväni instagramissa postauksen Alexander Wangin ja H&M:n tulevasta yhteistyökokoelmasta. Olen jo aikoja sitten sanonut, että kun H&M ja Wang tekevät kokoelman, niin sen jälkeen ei kyllä enää parempaa yhteistyötä voi keksiä. Tämä tulee olemaan ensimmäinen hennesin yhteistyökokoelma, jonka takia meikäläinen menee 07.00 hennesin ovien taakse venailemaan, ja tulen todellakin käyttämään kyynärpäitä :D Eli 6. marraskuuta nähdään kaikki fashionistat hennesissä vaan! Aaaaah tätä materiaalista onnea!

 Sve: Jag kvävdes nästan idag med äppelbiten i halsen när jag såg på min väns instagram: Alexander Wang x H&M. Det här var nyheter jag såååå längtat efter! Har redan länge sedan sagt att när H&M lyckas göra en samarbetskollektion med Wang, kan det nog inte bli bättre en så! Detta är nog den första kollektionen som får mig att stå bakom H&M:s dörrar 07.00 för att lyckas spana in de snyggaste plaggen. Åååååh material lycka! 6. december är kollektionen här.

No comments:

Post a Comment