08/05/2014

Black Shopper Bag


1. Esprit (here) 2. Alexander Wang (here) 3. Pieces (here) 4. Stella McCartney (here) 5. Mango (here)

Fi: Minulla on haussa simppeli musta laukku jokapäiväisen käyttöön. Sellainen johon mahtuu tietokone, meikkipussi, kännykkä, lompakko ja avaimet. Yllä näette muutaman ihanan yksilön jonka löysin internetin ihmeellisestä maailmasta. Lempparini ovat Alexander Wangin ja Stella McCartneyn mallit, mutta piecesin (nr. 3) köyhänmiehen versio on myös kiva. Luulen kuitenkin, että pitelen näppejäni ja ostan mahdollisesti tulevalta Berliinin reissultani sitten laukun jos sellainen vaikka tulisi vastaan. Vinkatkaa minua jos teillä tulee jotain kivoja tämän tyyppisi laukkuja mieleen =)

Sve: Jag letar efter en svart väska till vardagsbruk. En väska dit jag kan slänga min dator, sminkpåsen plånboken, nycklarna och telefonen. Ovan ser ni några som faller mig i smaken. Favoriten är nog den från Alexander Wang, så fin! Gillar även nummer 3 och priset är ju relativt mycket påtagligare. Tror att jag ändå inte kommer att köpa någon av dessa, utan väntar tills jag åker till Berlin. Eventuellt hittar jag där någon godbit. Hojta till om ni vet någon fin modell som kanske skulle falla mig i smaken :)

2 comments: