30/05/2014

#CALIFORNIADREAMING

Olen ihan unohtanut kertoa teille yhden jutun! Sain tietää pari kuukautta sitten, että voitin lindexin instagramkilpailun jossa oli palkintona ...*rummunsoittoa*...matka KALIFORNIAAN kahdelle! En voinut uskoa sitä aluksi todeksi, mutta nyt kun reissu ja hotla on buukattu, niin ei voi kun huokaista onnesta! Kilpailussa piti ottaa selfie itsestään lindexin kevätmalliston kuteissa ja tägätä #lindexeditedbyme ja ylläolevalla kuvalla minut valittiin voittajaksi. En ole ikinä voittanut mitään ja olen todella kiitollinen lindexille tästä :) Lähden siis poikaystäväni kanssa Los Angelesiin syksyllä, olen erityisen innoissani koska en ole vielä koskaan ehtinyt käydä jenkkilässä. Nyt meikäläisen kohdalle osui todellakin se kuuluisa American dream (ja Danulle myös)!

5 comments:

  1. Heiii mä muistankin että näin että voitit :D Uskomatonta, onnea! Varmaan upea reissu tulossa! Tämä taas luo uskoa siihen, että joku ihan oikeasti aina voittaa niissä kilpailussa, miksen mäkin voisi joskus voittaa jotain noin siistiä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos hirmusti! Mä en oo ikinä ennen myöskään voittanut mitään ja mun voittamiskarma on varmaan nyt loppuelämäksi täytetty, joten ihan turha lotota enään hahah :D

      Delete
  2. Wou!! Onnittelut, ihan super siistiä!! Vaikka olen Jenkeissä käynyt niin Kalifornia on silti aina unelmana :)

    ReplyDelete
  3. WWAAUUUU! Ihan mieletöntä, onnea!! :)

    ReplyDelete