02/05/2014

Club Master Flash Lense




Find them here (klick)

Fi: Löysin Hampurista ray ban clubmasterseista vähän erikoisemman version - sinisillä peililaseilla ja tortoise-ruskeilla sangoilla nimittäin. Olen jo kauan etsinyt mustien ray banieni ohelle toista paria, joten tämä oli varmasti hyvä ostos. Nyt minulla on yhdet klassiset ja sitten nämä hiukan erikoisemmat jotka piristävät tylsiä asuja. Muuten en oikeastaan löytänyt Hampurista muuta, kaupat eivät ehkä ollut ihan makuani vastaavia. 

Sve: Har redan länge velat ha ett par nya solglasögon, men har inte hittat det perfekta paret. Jag har ju redan ett par ray ban clubmasters i svart och älskar den modellen. När jag såg denna variant med blå spegelglas var jag tvungen att köpa dem. Så fina! Nu har jag ett par klassiska och sedan dessa lite speciellare som piffar upp en tråkig outfit. Annars så hittade jag inte så mycket i Hamburg, butikerna föll inte riktigt mig i smaken.


No comments:

Post a Comment