09/05/2014

Home Office

pics via pinterest

Fi: Vietän tämänkin aamun aika rennolla otteella… Olen syönyt aamupalan, katsonut dokumentin buddhismista ja nyt selailen pinterestiä. Voisin selailla eri pinterest ja tumblr sivuja tuntikausia! Etsiskelen inspiraatiota seuraavaan sisustusprojektiini – työpöytään/tilaan.  Kohta lähden varmaan salille tai koitan nähdä jotain kaveria, who knows! Ainiin, tänäänhän on muuten perjantai! Mitä aiotte puuhailla?
Sve: Spenderar även denna morgon lugnt… Har ätit frukost, kollat på en dokumentär av buddism och nu så kollar jag igenom pinterest. Jag kunde nog spendera timmar framför dator och kolla på olika pinterest och tumblt sidor!  Jag söker lite inspiration till mitt nästa inredningsprojekt, jag skall nämligen införskaffa mig ett litet arbetsbord eller -ställe. Snart tänkte jag fa på gym, eller kanske träffa någon vän, who knows! Det är förresten fredag idag, vad tänkte ni göra under helgen?

No comments:

Post a Comment