11/05/2014

On the road





 Fi: Arvatkaa missä bloggailen tällä hetkellä? Vanhempieni uudessa autossa… Tämä on kuin renkailla pyörivä tietokone ja täältä löytyy mm. nettiyhteys. Isä kertoi myös, että jos me ajaisimme kolarin, niin tämä auto soittaisi automaattisesti hätäkeskukseen! Onko olemassa mitään parempaa kuin nykytekniikka?! Ajattelin kokeilla bloggaamista ajankuluksi täältä takapenkiltä. Olemme tosiaan ajamassa pohjanmaalta kohti kotia etelään. 1 tunti takana, 3 jäljellä. Postauksen kuvat otin kännykällä odottaessani vanhempiani eilen, joten laatu ei ole mitään priimakamaa. Ajattelin kuitenkin paremman puutteessa laittaa ne tänne, koska oli pakko kokeilla tätä autobloggailua. Tähän loppuun on vielä hehkutettava, että rakastan uusia aurinkolasejani! Huippu sunnuntaita tyypit ja hyvää äitienpäivää kaikki ihanat äitit! <3

Sve: Gissa varifrån jag bloggar? Från mina föräldrars nya bil… Det här är som en dator på hjul och har bland annat internetförbindning. Pappa berättade också att ifall vi skulle hamna i en bilolycka så skulle bilen automatiskt ringa till nödnumret! Finns det något bättre än dagens teknik?! Hur som haver så är vi på väg mot Åbo igen. 1 timme gått, 3 kvar. Spenderar tiden med lite bilbloggning, roligt! Bilderna är förresten bara snabbt tagna med min mobil då jag väntade på mina föräldrar igår, så ingen prima kvalité. Var i alla fall tvungen att ladda dom hit på bloggen, eftersom jag måste bara prova på bilbloggning. Förresten, visst är mina nya solisar snygga? Älskar dem =) Hoppas ni får en toppen söndag och grattis till alla härliga mammor! <3 

No comments:

Post a Comment