17/05/2014

Turku Fashion Flea



Osa jutuista mitä tulen myymään huomenna...

Fi: Olen mennyt tämän viikon aikana koko kaappini läpi ja löytänyt sieltä vaikka mitä vaatetta ja asustetta joka kaipaisi uutta kotia. Rakastan kaikkia vaatteitani, mutta valitettavasti en ehdi antaa kaikille sitä huomiota minkä ne ansaitsivat. Tämän takia olen huomenna myymässä Turku Fashion Fleassa vaatekaappini aarteita. Joukosta löytyy mm. vaatteita acnelta, wildfoxilta ja Jil Sanderilta. Muistakaa, että nopeat syövät hitaat! Fashion Flea järjestetään siis Turussa Aula Cafessa (Aboa Vetus) kello 16.00-19.00. Tapahtuman viralliseen fabo-sivustoon pääset tästä (KLICK).

Olisi superkiva nähdä teitä, joten tulkaa ihmeessä moikkaamaan! Se on minusta aina niin palkitsevaa ja jännittävää nähdä ketä siellä ruudun toisella puolella on =) Nähdään huomenna! <3


Sve: Hej mina fina! Har rensat min garderob under veckan och har hittat massa med härliga plagg som jag tyvärr inte hinner använda. Därför tycker jag de ska få ett bättre hem och kommer därmed sälja dem vidare imorgon på Turku Fashion Flea. Kom imorgon förbi Fashion Flea och säg hej till mig och vem vet, kanske du hittar något ;) Kommer sälja plagg bland annat från acne, wildfox och Jil Sander. Kom ihåg att de bästa säljs först! Loppisen hölls vid Aula Cafe (Aboa Vetus) klockan 16.00-19.00. Mera information hittar du från Fashion Fleas fabo-sida här (klick). Hoppas vi syns imorgon! 

2 comments: