02/09/2014

Flower Power



Behind the lense: Jelena Candolin

Fi: Blogissa on ollut kiireisen (mutta hauskan) viikonlopun ja eilisen sairastumisen takia hiljaista. Heräsin eilen migreeniin ja koko vapaapäivä menikin sängynpohjalla jee jee. Onneksi olen sentään tänään terve, sillä minulla on tärkeä tapaaminen Helsingissä.

Koska asukuvien otto ei tullut eilen kuuloonkaan, näytän teille nämä kukkaiskuvat jotka Jelena otti minusta viime viikolla. Hauskaa välillä olla vähän erilaisia kuvia! Arvatkaa muuten missä kunnossa vaalea takkini on tämän fotosession jälkeen? :D Mitä sitä ei tekisi taiteen vuoksi…

Sve: Det har varit lite tyst här på bloggen några dagar, men har varit super busy + att jag hade migrän igår. Då jag har migrän så är det väldigt illa, inget litet huvudverk tyvärr… Men som tur är jag frisk idag, eftersom jag har ett möte i Helsingfors!


Bjuder på några blommiga bilder som Jelena tog på mig förra veckan. Roligt med lite annorlunda bilder =) Tyvärr är jackan på bilderna rätt så sliten och smutsig efter denna fotografering haaha.  

2 comments: