19/09/2014

Zara F/W Shoes

Fi: Siis minä ja mustat nilkkurit, pitääkö tässä kohta mennä vieroitukseen...Zara on kyllä aivan liian vaarallinen kauppa minulle! En tosin usko pitäväni molempia pareja, koska välillä pitää olla pihi järkevä. Löysin itseasiassa myös yhdet mokkaiset harmaa/beiget nilkkurit suippokärjellä ja ne pääsivätkin jo tänään tuulettumaan. Ehkä kenkäaddiktioni lievenee pikkuhiljaa mustasta harmaaseen - vähän kuten vahvojen huumeiden käyttäjä siirtyy marihuanaan. 


Sve; Alltså jag och svarta skor med klumpiga klackar, borde typ gå på rehab. Zara är nog en allt för farlig butik för min plånbok! Tror dock inte att jag kommer behålla båda paren, ibland måste man vara lite snål klok. Hittade faktiskt även ett par gråa skor som jag hade på mig på jobbet idag. Kanske min skoaddiktion blivit lite mildare från svart till grått - lite som med drogmissbrukare som övergår från starka droger till mildare. 

No comments:

Post a Comment