28/10/2014

Porkkana-inkiväärimehu


Fi: Sairastelun takia olen yrittänyt saada mahdollisimman paljon vitamiineja (okei, ei siinä sunnuntain mutakakunpalassa hirveästi ravintoaineita ollut).  Olen kyllästynyt smoothieihin ja ne muutenkin täyttävät liikaa. En juo normaalisti mitään muuta kuin vettä, maitoa, teetä tai kahvia. En vain yksinkertaisesti pidä hiilihapollisista juomista ja kaupan mehut ovat makuuni liian makeita. Olen kuitenkin rakastunut itsetehtyihin mehuihin! Sain vanhemmiltani mehulingon jota he eivät ole koskaan käyttäneet, ja tämä on osoittautunut ihan mahtavaksi kodinkoneeksi! Malli ei ehkä ole mikään nimbus2000, mutta hoitaa asiansa! Bravuurini on porkkana-inkiväärimehu joka on sitä paitsi kunnon vitamiinipommi!  


Sve: Eftersom jag varit så mycket sjuk, försöker jag få i mig så mycket vitaminer som möjligt (okej, söndagens kladdkaksbit hade väl inte sådär jätte mycket c-vitaminer). Har tröttnat på smoothies, men har hittat en ny kärlek: hemgjord saft! I normala fall har jag svårt för att dricka något annat än vatten, mjölk, kaffe eller te. Jag gillar helt enkelt inte drickor med kolsyra och butikens safter är allt för söta och innehåller massa socker. Som tur fick jag av mina föräldrar en saftpresser som de inte använde. Modellen är kanske ingen nimbus2000, men den får duga. Min favorit är morots-ingefärasaft som är dessutom en vitaminbomb!  

No comments:

Post a Comment