19/11/2014

#Wang #Fangirl


Fi: Voi Alexander Wang – muotimaailman oma lellikki. I think I love you! Ne jotka ovat seuranneet blogia pidemmän aikaa tietävätkin, että olen aikamoinen Alexander Wang fani. Voitte siis kuvitella kuinka kauan olen haaveillut H&M:n ja Wangin yhteistyökokoelmasta! Aika monella alkaa varmasti jo tämä hehkutettu mallisto tulla korvista ulos, mutta minun oli silti pakko näyttää teille mitä itse sain käsiini (tai tässä tapauksessa jalkoihin). Nämä Birkenstock-henkiset sandaalit herättivät minussa pakko-saada-nyt-heti-fiiliksen ja niinpä 1,5h jonotusaika nettikauppaan palkittiin! Whippiiiie! Minun oli tarkoitus ostaa poikaystävälleni samanlaiset, mutta ne olivat harmikseni jo loppuunmyyneet =( En jaksa odottaa, että pääsen käyttämään näitä shortsien ja paljaiden jalkojen kaverina! Kesä 2015 pliis tule jo!


Sve: Alexander Wang – hela modevärldens älskling. I think I love you! Ni som följt mig på bloggen en längre period vet ju att jag är en riktig Wang-fangirl! Ni kan nog säkert föreställa hur länge jag väntat på H&M:s kollektion med självaste modeguden! Ni börjar säkert bli trötta på hela den hypade kollektionen, men tänkte i alla fall visa mina favoriter. Jag fick tag på dessa sandaler efter 1,5h kö pö H&M:s hemsida, och det belönades! Det är lite som Birkenstocks med en Cool Factor! Skulle köpa till min pojkvän likadana, men de var tyvärr slutsålda =( Kan inte sommaren komma, så att jag kan bära dessa till shorts och bara ben!  

No comments:

Post a Comment