11/12/2014

Getting my Zen On

Fi: Tässä sitä päntätään Aristoteleen, Platonin ja muiden herrasmiesten filosofioita. Tenttiviikko on meneillään eikä minulla oikeasti olisi aikaa ottaa kännykällä (viidennestä) kahvikupista kuvia ja sitten ylimuokata niitä. Kuvankäsittely on kyllä hyvä tapa vältellä vastuuta. Vältellä lukemista. Jos tämä menee tutun kaavan mukaan, niin seuraavaksi alan lukea blogeja, katsoa jotain sarjaa, ehkä siivota, syödä ja tietenkin tämä tapahtumasarja pitää vielä toistaa pari kertaa ennen kuin opiskelu taas voi alkaa. Ei mutta nyt minut täytyy oikeasti selvittää koulukirjoista elämän syvintä tarkoitusta. Breathe. Focus. Succeed. 


Sve: Här pluggar man filosofier av Aristoteles, Platon och andra stora män. Tentveckan är på gång och har verkligen inte tid att ta bilder på min (femte) kaffemugg och sedan övereditera den. Fotoeditering är ett bra sätt att glömma ansvar. Glömma tenten. Om jag känner mig rätt så börjar jag snart läsa bloggar, kolla på serie, städa, äta och sedan repetera detta några gånger före jag kan börja studera igen. Nej men nu måste jag på allvar plugga från skolböckerna sanningen om livet. Breathe. Focus. Succeed. 

No comments:

Post a Comment