16/01/2015

Instagrammers I follow



@mimielashiry


@angelickpicture


@symmetrybreakfast


@lottieslittlekitchen


@yoga_girl

Fi: Instagram-viidakossa on vaikka kuinka paljon inspiroivia käyttäjiä ja vietänkin siellä aivan liikaa aikaa selailemassa kauniita kuvia. Jossakin kohtaa seurasin yli 600 instagram-tiliä, mutta nyt olen pyrkinyt pitämään sen +/- 400 paikkeilla. Yllä näette muutaman tämänhetkisen lempparin. Jos teillä on vinkkejä hyvistä instagram-tileistä, kertokaa! Niin, ja jos haluatte seurailla minua, niin löydyn sieltä nimimerkillä @larakoo.


Sve: Det finns hur mycket som helst av inspirerande instagrammare och jag spenderar allt för mycket tid där och bläddrar igenom vackra bilder. Jag brukade följa över 600 användare, men nu försöker jag hålla mig vid + / - 400. Ovan ser ni några av mina favoriter just nu. Ni får gärna tipsa mig om era favoriter! Och just det, om ni vill följa mig så hittar ni mig med namnet @larakoo. 

2 comments: