05/01/2015

New Year, New You

Toivottavasti teillä on lähtenyt vuosi 2015 hyvin käyntiin!  Nyt on taas mahdollisuus aloittaa puhtaalta pöydältä ja hyvä aika parantaa elämässä jotain, jos on jotain parannettavaa. Itse olen ainakin miettinyt omaa elämääni ja mitä aion tehdä paremmin tänä vuonna! Viime vuosi oli ajoittain aika rankkaa, mutta tästä tulee hitto vie minun vuoteni! Vuoden 2015 lupaukseni:

Älä ole liian ankara itsellesi: Luulen, että aika monella on sama ongelma kuin minulla. Aina on parannettavan varaa, ikinä ei ole tyytyväinen itseensä tai sitten tulee huono omatunto kun on kotona eikä tee mitään järkevää. Viime vuonna en juurikaan ”laiskotellut” ja tästä syystä olin usein väsynyt. Tänä vuonna yritän välttää stressiä ja antaa itselleni luvan välillä vain olla.



Ystävät ja perhe: Aion järjestää enemmän aikaa ja tehdä asioita läheisten kanssa.

Mieli: Vaikka olenkin melkein aina hyvällä tuulella, voisin varmasti olla vielä positiivisempi. Negatiivinen mieli ei koskaan anna positiivista elämää!

Kuluta järkevästi: Tänä vuonna olen asettanut itselleni vaikean lupauksen - minä saan ostaa ainoastaan viisi vaatekappaletta per sesonki. Tämä tarkoittaa 20 vaatetta vuoden aikana. Määrä saattaa kuulostaa suurelta, mutta yhteen uuteen asukokonaisuuteen saattaa mennä jo tuo 5 vaatetta (housut, toppi, paita, takki, kengät). Näin vältän heräteostoksia ja pyrin ostamaan ”järkevämpiä” vaatteita, joista minulle on iloa monta vuotta.



Keho: Treenaan ilman mitään lupauksiakin säännöllisesti, mutta tänä vuonna aion syödä enemmän vihreää ja puhdasta ruokaa. En myöskään aio treenata jos olen liian puhki, omaa kehoa pitäisi jo tässä kohtaa kuunnella paremmin.  



Blogi: 2015 tulee parempi blogivuosi. Kiitos kaikille jotka kävivät täällä lukemassa viime vuonna, vaikka välillä olinkin liian kauan tauolla.


Millaisia lupauksia te olette tehneet uudelle vuodelle? LET’S DO THIS!

No comments:

Post a Comment