29/01/2015

Nothing is too small to know, and nothing is too big to attempt.







Behind the lense: Lotta Kallio
Hat <3 : Isabel Marant x H&M
Jacket: Acne Studios
Top: H&M
Pants: H&M
Bag: Vintage Moschino

Fi: Vihdoinkin kunnollisia asukuvia! Lähiaikoina on ollut niin kiire, että kaikki kuvat on tullut otettua muutaman minuutin kiireessä. Tällöin lopputulos ei ikinä ole hyvä. Tänään meillä oli kokonaiset 15 minuuttia aikaa, ennen kuin juoksin takaisin kouluun ;) Olen muuten niin onnellinen tuosta minun hatusta! Olen etsinyt sitä kaikkialta ja viikonloppuna se löytyi vihdoinkin RKP:n kansliasta, jonne olin sen pari kuukautta sitten unohtanut. Olen käyttänyt hattua siitä lähtien joka päivä, hahah. Beibe tuli takaisin äidin luo <3 Jokin mikä ei sitten taas ole yhtä ihanaa, ovat nuo minun puhkikuluneet tennarit! En edes aio kirjoittaa mistä ne ovat, tuskin kukaan haluaa samanlaiset hahha. Ehkä pitäisi vaan osta ne Niken Air Maxit joista bloggailin eilen…


Sve: Äntligen ordentliga outfit bilder! Har på senaste tiden alltid haft så himla bråttom med att fota outfits, då blir resultatet aldrig bra. Är förresten så glad över min hatt! Hade letat överallt efter den, men nu så hittade jag den på veckoslutet från SFP:s kansli. Har haft den varje dag på mig sedan dess, hahah. LÖÖÖÖÖÖVE MY HAT <3 Något som inte är lika underbart är de vita tossorna på bilderna. Tänker inte ens skriva varifrån de är, ingen vill knappast ha likadana hahah. Kanske jag bara borde köpa Nike skorna som jag bloggade om igår…

No comments:

Post a Comment