01/03/2015

Flower Child

Pants: Sisters Point (Here) // Top: Make Way (Here) 

Fi: Hyvää huomenta/päivää teille kaikille ja tervetuloa Maaliskuu! Kevään ensimmäisen kuukauden kunniaksi puin päälleni keväiset kukkahousut. Koittakaa kestää nämä amatöörimäiset peilikuvat! Minun oli muuten pakko pyyhkiä peili kesken kuvaussession, koska se oli ihan järkyttävän pölyinen ja kuvista tuli ihan suttuisia hahah. Viikon päästä samaan aikaan en tosin katso likaista peiliäni, vaan olen Lontoossa ihanan Neean luona. Can’t wait!


Sve: God morgon/dag allihopa och jag välkomnar mars månaden med öppna armar! Den första vårmånaden till ära har jag på mig blommiga och färgglada byxor =) Försök ignorera att de är spegelbilder! Var förresten tvungen att torka av spegeln efter några bilder, då jag märkte att spegeln var sådär äckligt smutsig och dammig hahha. Om exakt en vecka glor jag dock inte på min smutsiga spegel utan då är jag i London med min babe Neea. Can’t wait!

2 comments:

  1. ihanan piristävät housut :) voi kun ois upeeta päästä lontooseen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ihanaa kun kohta "saa" taas käyttää värejä pukeutumisessa =) Ja hei onneksi se Lontoo odottaa! :)

      Delete