31/03/2015

Flower Market




Photos from London flower market

Fi: Whoopsie, otin vahingossa viikon blogitaukoa. Yleensä olen järjestelmällinen ja pidän huolen siitä, että ehtisin myös bloggailemaan, mutta viime viikolla aikataulu petti. Haluaisin kutsua itseäni spontaaniksi, mutta todellisuus on kylläkin se, että minulla on niin paljon ohjelmaa koko ajan, että minun on pakko olla järjestelmällinen (kutsutaan myös kontrollifriikiksi). Olen siis aivan hukassa jos jätän kalenterin kotiin :D Olen huomannut, että mitä enemmän ohjelmaa minulla on – sitä enemmän saan aikaiseksi. Vapaapäivinä lykkään kaikki ”to-do-listan” jutut ja sitten illalla huomaan etten ole tehnyt yhtikäs mitään hahah. Onko teillä sama homma? Lupaan olla blogin suhteen aktiivisempi tällä viikolla! Laters <3


Sve: Whoopsie, jag tog på misstag lite bloggpaus. Jag som brukar vara så organiserad var jätte slarvig med tidtabellen förra veckan. Skulle villa kalla mig för spontan, men verkligheten är nog den att jag planerar typ allt. Jag har alltid så mycket på gång att jag måste planera skolan, träning, jobb osv. för att lyckas klämma allt in i dagarna (kontrollfreak?). Ni kan säkert tänka er att jag är i pisset när kalendern blir hemma, haha. Dessutom så har jag märkt att desto mera program jag har, desto effektivare blir jag. På lediga dagar skjuter jag allt på min ”to-do-list” framåt och sen märker jag på kvällen att jag inte fått något alls gjort, hahah. Är ni likadana? Men jag lovar att blogga mera i veckan! Laters <3

No comments:

Post a Comment