03/03/2015

SICK

Fi: Poikaystäväni ja puolet perheestäni sairastivat viime viikolla vatsatautia ja nyt oli sitten minun vuoroni. Ehtisin jo paukutella henkseleitä: “en ole saanut tartuntaa kaikkien syömieni superfoodien ja vihannesten ansiosta!”. Voi kuinka ihminen voikaan olla väärässä. Karma taisi nyt pahemman kerran potkia pyllyyn ja tunnen itseni ihan raadoksi. Peukut ylös, että ehdin parantua ennen viikonlopun Lontoo-reissua!  


Sve: Min pojkvän och halva familjen var sjuka förra veckan och nu så blev det min tur. Jag som redan hann skryta: ”blev inte smittad på grund av all superfoods och grönsaker jag stoppar i mig!”. Fan att jag hade fel. Karma sparkade mig i stjärten och känner mig nu så himla seg. Håll tummarna upp att jag blir frisk till veckoslutet då jag ska resa till London!

No comments:

Post a Comment