27/04/2015

Jewish quarter







Fi: Anteeksi poissaoloni somessa ja varsinkin täällä blogissa. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin olin viime viikon poissaoleva kaikesta. En tiedä johtuiko se flunssasta vai mistä, mutta ei ollut fiilistä oikein mihinkään. Minulla on myös hektinen aikataulu opinnoissa, joten en tiedä kuinka paljon aikaa minulla jää blogille. Sain kuitenkin itseni raahattua viikonlopuksi Indiedaysin blog awardseihin ja nyt on jo parempi fiilis. Onneksi olen vihdoinkin siinä kunnossa, että voin alkaa treenaamaan. Let’s make this week a good one! 


Ps: nämä kuvat ovat Balatista, joka oli rähjäinen mutta kaunis asuinalue Istanbulissa. Joku voisi kutsua aluetta slummiksi, mutta minusta se oli yksi kauneimpia paikkoja missä olen ollut.  



Sve: Förlåt att jag inte bloggat på ett tag. För att vara ärlig så hade jag helt enkelt inte lust förra veckan, vet int om det var på grund av flunsan eller vad. Har dessutom det väldigt hektiskt i skolan nu, så vet inte hur mycket tid jag kommer ha till bloggen. Trots humöret gick jag ändå på veckoslutet till Indiedays blog awards vilket blev en rolig kväll J Som tur känner jag mig frisk idag och kan äntligen träna. Let’s make this week a good one! 

 Ps: dessa bilder är tagna i Balat som var ett fattigt men vackert område i Istanbul. Någon skulle kalla det för en slum, men jag tycker det var något av det vackraste jag sätt med massa härliga färggranna hus.
 

No comments:

Post a Comment